返回列表 回復 發帖

大家好呀,我係新手黎架,大家知唔知邊度有單車逕玩roller呀?

我想問下呢,邊度多地方玩roller呀?我學左唔夠1個月架.....所以想玩多d囉,姐係好似好長既單車逕果d呢,除左大圍之外(好似有好多斜路)...同埋點樣可以向後roll呀?教下我得唔得 @_@" [ Last edited by 00ll1 on 2006-8-24 at 11:11 PM ]
Originally posted by 00ll1 at 2006-8-24 10:23 PM: 我想問下呢,邊度多地方玩roller呀?我學左唔夠1個月架.....所以想玩多d囉,姐係好似好長既單車逕果d呢,除左大圍之外(好似有好多斜路)...同埋點樣可以向後roll呀?教下我得唔得 @_@" [ Last edited by 00ll1 ...
咩資料都無...住邊呀?? 上水定上環, 如果遠你都唔會去啦?! 學左一個月...自己玩or跟老師? 係場玩下先啦...咁快想出街...我怕你會有事... 要上來找人教後溜...估計有50%係自學, 而且身邊無熟人玩...咁更加唔應該出街周圍玩!!小心點呀朋友~ 如果你說住邊區, 或者可提供有人玩的資料給你~~或者有人會一齊玩, 有無人教, 就要看你的溝通能力了... 定係想比錢人教?? 可給你其他資料~~
我住係荔景架,自己玩....行下平路我都ok既,不過上落果d我就唔得架啦...我真係好想出街玩架,感受下過種free同行得快過行路既感覺....所以有無d單車逕好推介比我呀 ?_?"
Originally posted by 00ll1 at 2006-8-25 08:34 PM: 我住係荔景架,自己玩....行下平路我都ok既,不過上落果d我就唔得架啦...我真係好想出街玩架,感受下過種free同行得快過行路既感覺....所以有無d單車逕好推介比我呀 ?_?"
我都鍾意頭髮比風吹起既感覺
Originally posted by yu at 2006-8-25 10:11 PM: 我都鍾意頭髮比風吹起既感覺
我都覺得呀 ^0^" 就係E種感覺令到我LIKE ROLLER架,同埋隻LEG又FEEL到果地下仲要驚清楚,所以我覺得ROLLER好玩過單車 @_@"
有無人可以話比我聽呀 ?_?” 我真係好like玩roller架..
到彩虹道交一齊流下先啦~
長玩長有~
返回列表